خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

۷۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

شهردار و ریاست محترم شورای اسلامی شهر در پیامی از حضور حماسی مردم عزیز شهر خالدآباد در انتخابات پنچمین دوره شورای اسلامی شهر و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد :

  • خالدنیوز خالدآباد
۳۱
ارديبهشت

سید رضا حسینی خالدی ، معاونت محترم پرورشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان نطنز و عضو شورای اسلامی شهر خالدآباد ، که داوطلب انتخابات پنجمین دوره ی شورای اسلامی شهر نیز بودند با ارسال پیام تبریکی موفقیت اعضای منتخب را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است :

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۸
ارديبهشت

با پیگیری شهردار و ریاست محترم شورای اسلامی شهر خالدآباد و همکاری نماینده محترم شهرستان نطنز و درجهت فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان ، یکدستگاه کامیون نیمه سنگین کمپرسی آرنا به ارزش ریالی حدود یک میلیارد ریال از محل سهمیه ماشین آلات سال 1395 سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خریداری و به ناوگان نقلیه شهرداری اضافه گردید. لازم بذکر است که 50 درصد قیمت خودرو یاد شده توسط سازمان شهرداریها تأمین و الباقی از محل منابع داخلی شهرداری پرداخت گردیده است.


  • خالدنیوز خالدآباد
۲۷
ارديبهشت

آوای نطنز : سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ظهر امروز (سه شنبه) در جمع مردم نطنز در مسجد اارضا (ع) ضمن تشریح وضعیت موجود در کشور بر لزوم انتخاب اصلح تاکید و اظهار کرد: دولت مستقر که رئیس آن یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است به جای این که گزارش عملکرد به مردم بدهد، فرافکنی کرده و تقصیر ها را بر گردن دیگران می اندازد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۷
ارديبهشت
  • خالدنیوز خالدآباد
۲۶
ارديبهشت

نطنز، کاشان - ایرنا - شهردار نطنز گفت: درآمد شهرداری نطنز از محل فروش اموال در چهار سال گذشته معادل 8.6 درصد کل بودجه بوده در حالی که این رقم در دوره های قبل 5.8 درصد بوده است

به گزارش ایرنا، سید محسن تجویدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مباحث مالی و بودجه شهرداری های کوچک یکی از شناسنامه های عملکرد آن ها محسوب می شود اظهار داشت: در سال 1392 و آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری نطنز بودجه شهرداری 28 میلیارد ریال بود که با همت و تلاش کارکنان شهرداری و همکاری اعضای شورای شهر در پایان سال به 37 میلیارد ریال رسید.
وی از تحقق بودجه شهرداری نطنز در سال 1395 خبر داد و افزود: روند رو به رشد بودجه شهرداری نطنز تا سال 95 ادامه داشت و بودجه 52 میلیارد ریالی برای شهرداری توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید ولی با پیگیری و برنامه ریزی و تلاش مجموعه کارکنان، شهرداری نطنز موفق شد به تحقق بودجه 83 میلیارد و ششصد میلیون ریالی دست یابد.
شهردار نطنز تصریح کرد: امروز شاهد هستیم با برنامه ریزی های انجام شده، درایت و پشتکار، کاهش هزینه ها، ساماندهی و ایجاد درآمدهای جدید بودجه شهرداری نطنز از سال 1392 تاکنون افزایش 3 برابری داشته است.
وی افزود: از این مبلغ به دست آمده 38 میلیارد ریال صرف طرح های عمرانی، 20 میلیارد ریال صرف هزینه های خدمات شهری و مابقی صرف هزینه های جاری، حقوق و دستمزد کارکنان و امور فرهنگی شده است.
شهردار نطنز بیان کرد: شهرداری نطنز با رشد سه برابری بودجه خود از جمله موفق ترین شهرداری ها در سطح استان اصفهان است که این موفقیت در سایه ی برنامه ریزی، اصلاح فرآیندها، تلاش و پیگیری و مدیریت درآمد و هزینه ها بدست آمده است
  • خالدنیوز خالدآباد
۲۶
ارديبهشت

نطنز، کاشان- ایرنا - مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: سال گذشته مبلغ 19 میلیارد و 640 میلیون ریال از سوی خیران و حامیان نیکوکار نطنز توسط این کمیته جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا مومی اردستانی روز دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران ابراز کرد: با مساعدت و همراهی خیران شهرستان به ویژه خیران نطنزی مقیم تهران در سال95 مبلغی بیش از 19 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در سرفصل های مختلف همچون اکرام و ایتام، طرح محسنین، زکات، صدقات، جهیزیه، سبد غذایی و زکات جمع آوری و بین مددجویان توزیع شد.
  • خالدنیوز خالدآباد
۲۶
ارديبهشت

رئیسی: دولت اگر به وعده‌های خود عمل نکرد لااقل به مردم توهین نکند/ به جای عصبانیت گزارش کار به مردم بدهید/ بین چپاول‌گران و حقوق مردم دیوار خواهیم کشید

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۶
ارديبهشت

یوسف حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۳۸ شعبه شهری، تعداد ۲۰ شعبه برای شهرهای نطنز و طرقرود و ۱۸ شعبه برای شهرهای بادرود و خالدآباد جهت اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش مرکزی نطنز ویژه روستاها ۳۰ شعبه اخذ رای و در بخش امامزاده نیز ۹ شعبه ویژه روستاها تعیین شده است.
وی با بیان این که همه شرایط و امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیا است ابراز امیدواری کرد مردم در ۲۹ اردیبهشت یک باردیگر سرنوشت کشور را در فضایی آرام و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای رقم بزنند.
فرماندار نطنز با بیان این که به طور میانگین در هر شعبه اخذ رای ۱۷ نفر مشارکت دارند، گفت: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نماینده فرماندار، بازرسان و ناظران، نیروهای خدماتی و رانندگان در برگزاری هر چه بهتر انتخابات همکاری دارند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۵
ارديبهشت

گزارش عملکرد چهار ساله شهرداری خالدآباد  (سالهای 1392 لغایت 1396)

باتوجه به اینکه در ماههای پایانی فعالیت دولت یازدهم و شورای اسلامی دوره چهارم قرار داریم، لذا برآن شدیم تا چکیده و گزارش مختصری از فعالیتها و اقدامات شهرداری خالدآباد را طی چهار سال گذشته (از سال 1392 تا 1396) که با حمایت و همدلی شهروندان عزیز و اعضای محترم شورای اسلامی دوره چهارم در شهر خالدآباد انجام گرفته است به سمع و نظر شهروندان عزیز برسانیم. امید است شهروندان عزیز ضمن بررسی عملکرد شهرداری از نقطه نظرات و پیشنهادات خود ما را بی نصیب نگذاشته و خواسته هایشان را به خادمین خود در شهرداری منعکس نمایند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۵
ارديبهشت

بنابر اعلام واحد درآمد شهرداری خالدآباد ، گزارش تفریغ بودجه سال 1395 شهرداری شامل درآمدها و هزینه ها مجموعا به مبلغ 16/711/159/585 ریال به تصویب و تأئید شورای اسلامی شهر رسید.

این مبلغ بالاترین رقم تفریغ بودجه شهرداری خالدآباد از بدو تأسیس تاکنون بوده است که علیرغم کاهش منابع درآمدی و مشکلات اقتصادی بدست آمده است و نشان دهنده فعالیت خوب و عملکرد مناسب واحدهای مختلف شهرداری در سال گذشته بوده است.

امیدواریم در سال جاری که بنام سال «اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» مزین گردیده است ، با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاری و همدلی شهروندان عزیز شاهد موفقیت بیشتر شهرداری در پیشرفت و توسعه شهر باشیم.

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۴
ارديبهشت

عملیات آسفالت ریزی معابر خاکی سطح شهر شامل خیابان مهارت ، گلزار شهداء ، کوچه های نصر ، عمران، شهریار ، خیبر ، انتهای خیابان امام حسین(ع) ، کوچه شهید زارع ، بخشی از کوچه شهید مدرسی ، کوچه های رسالت ، میثم ، بن بست های صدر ، دانش و زهیر جمعا به مساحتی بالغ بر 9500 مترمربع با حجم آسفالت ریزی حدود 1100 تن و با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال انجام گردید.
  • خالدنیوز خالدآباد
۲۴
ارديبهشت


1️⃣ • پایان حاکمیت چند قرنی ایران بر بحرین با رأی مجلس شورای ملی (1349 ش)
2️⃣ • ارتحال عالم بزرگوار و محقق و مولف معاصر، حکیم "مهدی الهی قمشه‏ای" (1352 ش)
3️⃣ • درگذشت استاد "حبیب یغمایی" محقق و شاعر معاصر (1363ش)
4️⃣ • رحلت عالم ربانی "سیدعلی نقی فیض الاسلام" مترجم و شارح نهج‏البلاغه(1364 ش)
5️⃣ • درگذشت استاد حجت‏الاسلام "کاظم مدیرشانه‏چی" عالم شهیر حدیث و روایت (1381ش)
6️⃣ • شهادت شهید تقی جمالی (1361ش)
7️⃣ • ادعای چند قرنی ایران نسبت به حاکمیت بحرین بدست زمامداران ایران از بین رفت.(1349ش)
8️⃣ • درگذشت آیت‌الله سید عزالدین زنجانی از علمای برجسته مشهد (1392ش)
9️⃣ • وزیر امور خارجه در مورد سابقه تاریخی رود هیرمند و اختلاف ایران و افغانستان در مجلس توضیحات مفصلی داد. (1327 ش)
🔟• داور وزیر عدلیه نام چهل یک وکیل دعاوی را انتشار داد که حق قبول وکالت دارند و می توانند به محاکم مراجعه کنند.(1306ش)

📝🌙 رویدادهای مهم این روز در تقویم هجری قمری ( 17شعبان 1438 )                     
1️⃣ • مرگ "تیمور گورکانی" سرسلسله‏ ی تیموریان(807 ق)
2️⃣ • رحلت فقیه بزرگوار آیت ‏اللَّه "شیخ حسنعلی اصفهانی" معروف به "نخودکی" (1361ق)
3️⃣ • درگذشت عالم و فقیه جلیل و مرجع بزرگ آیت ‏اللَّه "ملاعلی آخوند همدانی" (1398ق)

📝🎄 رویدادهای مهم این روز در تقویم میلادی ( 14 می2017 )
1️⃣ • اشغال سرزمین آنگولا در افریقا توسط استعمارگران پرتغالی (1575م)
2️⃣ • انجام اولین واکسیناسیون آبله جهان در انگلستان (1796م)
3️⃣ • روز ملی و استقلال "پاراگوئه" از استعمار اسپانیا (1811م)
4️⃣ • بمباران وحشتناک بندر روتِردام هلند توسط آلمان در جریان جنگ جهانی دوم (1940م)
5️⃣ • آغاز اولین جنگ اعراب و اسرائیل پس از اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی (1948م)
6️⃣ • اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیسم جهانی و اعلام موجودیت اسرائیل (1948م)
7️⃣ • امضای پیمان "ورشو" میان کشورهای کمونیستی اروپا (1955م)
8️⃣ • درگذشت دکتر جو فارمن ، کاشف لایه ازن (2013 م)

🖍🔗📅🔗🖍
✅ روز شمار مناسبتی :

▫️13 روز تا فرارسیدن ماه رمضان 1438هجری قمری

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۴
ارديبهشت

طنین عابدی خالدی ،دانش آموزپایه هفتم دبیرستان مکتب الزهرا شهرخالدآباد،درمرحله نهایی آزمون پیشرفت تحصیلی ،رتبه(( اول )) منطقه امامزاده را کسب نمود.
این موفقیت رابه خانواده ایشان ،جامعه فرهنگیان شهرخالدآبادومدیریت محترم دبیرستان ،سرکارخانم عامری تبریک عرض مینماییم.

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
ارديبهشت
  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
ارديبهشت

روستای متین آباد از توابع دهستان خالدآباد و در بخش امام زاده ی شهرستان نطنز واقع شده است . یکی از جاذبه های گردشگری این روستای توریستی اکو کمپ متین آباد می باشد . از دیگر جاذبه های این روستا مراسم مجمع گردانی است که به ثبت مسیراث فرهنگی نیز رسیده است .

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
ارديبهشت

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
ارديبهشت

دانلود آهنگ جذاب از احسان خواجه امیری از سریال نابرده رنج

متن آهنگ نابرده رنج با اجرای متفاوت احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ نابرده رنج با دو کیفیت :

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ehsan Khajehamiri – Naborde Ranj

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ehsan Khajehamiri – Naborde Ranj

متن آهنگ نابرده رنج:

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۰
ارديبهشت

اطلاعیه ترحیم مرحوم محمدعلی کمالی خالدابادی

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

یک مجموعه ست ورزشی 21 تکه شامل وسایل لوازم ورزشی و بدنسازی با صرف هزینه حدود 100 میلیون ریال خریداری و در پارک سفیر امید نصب گردید.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

پارک سفیر امید به مساحت حدود 2500 مترمربع در کمربند فضای سبز و در ضلع غربی شهرک طالقانی (جنب میدان چهل دختران) واقع گردیده است. عملیات محوطه سازی این پارک شامل سنگ فرش ، روشنایی ، محوطه بازی کودکان ، فضاهای ورزشی ، سرویس بهداشتی و آبنما می باشد که از ابتدای سال جاری آغاز گردیده و پیش بینی می شود تا پایان سال 1397به بهره برداری برسد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

عملیات خاکریزی و زیرسازی معابر خاکی شامل خیابان مهارت و کوچه های شهریار ، نصر ، عمران ، خیبر ، رسالت ،صدر ، زهیر ، میثم ، شهید زارع ، گلزار شهداء و انتهای خیابان امام حسین(ع) با حجم عملیات بالغ بر 9500 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری اجرا و آماده آسفالت ریزی گردید.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

بهروز کیانوش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عملیات برداشت محصول پیاز نشایی تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

24523455

وی ابراز داشت: این محصول در اوایل بهمن ماه کشت شده و برای هر هکتار حدود ۶۰ کیلوگرم بذر به صورت متراکم ریخته و کشت شده است.
کیانوش افزود: این محصول اشتغال زایی فراوان داشته و در طول یک فصل برداشت ۱۶۰ نفر روز اشتغال ایجاد می کند.
مسئول اداره تولیدات گیاهی و دامی جهاد کشاورزی شهرستان نطنز اظهار کرد: مزرعه های دشت قلعه گوشه به عنوان خزانه بوده و عملیات پیش رسی انجام می گیرد و زمانی که طول نشاء به ۲۰الی ۳۰ سانتی متر رسید جهت ادامه رشد به مزرعه های سردسیر استان انتقال می یابد و ازهر هکتار نشاء بیش از ۱۰ هکتار در زمین اصلی کشت انجام می شود.
شهرستان نطنز دارای ۱۲هزار هکتار زمین مستعد کشاورزی است که ۷ هزار هکتار به زراعت و ۵ هزار هکتار به امور باغی اختصاص دارد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

آپشن جدید خودروهای چهاردرصدی! / پُز دولتی‌ها با پژوی ۱۰۰ میلیونی / این روزها در حالی دولتی‌ها به تولید خودروی خارجی ۱۰۰ میلیون تومانی افتخار می‌کنند که جامعه خواستار تولید خودروی مردمی با قیمت و کیفیت مناسب است. در این میان، ظاهراً دریافت غرامت از فرانسوی‌های بدعهد نیز به فراموشی سپرده شده است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۸
ارديبهشت

دکتر مرتضی صفاری نطنزی به همراه فرماندار شهرستان ، مدیران ادارات صنعت،معدن و تجارت،تعاون کار ورفاه اجتماعی و فنی حرفه ای  شهرستان از برخی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شجاع آباد بازدید نمود.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

نطنز- جانشین فرمانده انتظامی نطنز گفت: پلیس براساس وظیفه قانونی خود در مراسم جشن و سرور، با افرادی که با ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی در خیابان، نظم و آرامش شهر را برهم بزنند ، برخورد و آنان را به مرجع قضائی معرفی خواهد کرد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

امام جمعه نطنز گفت: باید با حضور در پای صندوق های رای پاسخ تلاش های دشمنان را داد و هر که خواستار امنیت و سلامت کشور است در انتخابات شرکت کند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز انتخابات را مهم ترین حادثه سال 96 عنوان کرد و آن را موجب وحدت و نزدیکی دل های آحاد جامعه به یکدیگر دانست.
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

امام جمعه بادرود گفت: جوان ایرانی نباید دغدغه اشتغال، مسکن، و ازدواج را داشته باشد تا بتواند با استعداد و ظرفیت بالای خود نقش مهمی را در حل مشکلات جامعه ایفا کند



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: مردم در جامعه اسلامی باید مراقب رفتارها و کردارهای خود در زندگی روزمره و سبک زندگی شان باشند تا مبادا به گناه و معصیت آلوده نشوند و هیچ فردی نباید به خاطر منافع دنیوی و رضایت دیگران، آخرت خود را خراب کند.
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

نطنز- رییس اداره پست نطنز گفت: سال گذشته ، بیش از ۱۰۰ هزار مرسوله پستی از نطنز به سایر شهرهای کشور ارسال شد.

محمد صفاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰۲ هزار مرسوله پستی از شهرستان نطنز به سایر نقاط کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۲ هزار مرسوله پستی در سال ۹۵ صادر شده است، اما نسبت به سال ۹۴، به میزان ۱۵درصد افت داشته ایم، افزود: علیرغم افت ۱۵ درصدی مرسولات، اما از نظر درآمدی ۱۵ درصد افزایش درآمد داشته ایم.

رییس اداره پست شهرستان نطنز پیرامون کاهش مرسولات پستی گفت: علت کاهش مرسولات، الکترونیکی شدن بسیاری از امور به خصوص اتوماسیون های اداری برای ارسال نامه ها است.

وی تصریح کرد: اما علت اینکه علیرغم کاهش ارسال مرسولات، رشد ۱۵درصدی درآمدی وجود دارد، حرکت مردم به سمت ارزش افزوده، یعنی تبدیل نامه های عادی به سفارشی و سفارشی به پیشتاز است.

صفاری بیان کرد: صدور کارت هوشمند ملی در پست نطنز و امانت خرده بار، برخی از خدماتی است که توجه ویژه ای روی آن ها شده است که به خدمات جدید این نهاد اضافه خواهد شد.

وی پیرامون امانت خرده بار تصریح کرد: خدمات امانت خرده بار، خدماتی است که برخی از نهادهایی که در ماه حداقل ۲۰۰ مرسوله صادراتی به تمام نقاط کشور دارند، می توانند با عقد قرار داد، از تخفیف های ویژه بهره مند شوند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

رئیس اداره هواشناسی نطنز صبح امروز (شنبه) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بارش های بهاری اخیر در شهرستان، اظهار کرد: بارش شدید باران در روز جمعه باعث جاری شدن سیلاب در رودخانه­ های فصلی نطنز شد.

بارش باران در نطنز

ناصر عزیزی افزود: میزان بارش های اخیر در نطنز به ۵٫۶ میلیمتر و در روستاهای کوهستانی طامه و اوره به بیش از ۲۰ میلیمتر رسید

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

دکتر مرتضی صفاری نطنزی نماینده ی مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازدید از برخی واحدهای تولیدی شهرستان نطنز و بررسی مشکلات آن ها بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی منطقه تأکید کرد و خواستار حمایت و کمک همه جانبه مدیران استانی و شهرستانی از تولید کنندگان شد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

سبزعلیپور: آقای روحانی! باز هم از موضع قدرت با ملت صحبت کردید/ چرا بابت وعده‌های عمل نشده عذرخواهی نکردید؟ / دولت باید بابت عدم اجرای وعده های داده شدۀ خویش، حداقل شجاعانه از مردم ایران عذرخواهی کرده و رک و راست دلایل عدم اجرا و یا موانع موجود بر سر راه آنها را به ملت شریف ایران بگوید.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۷
ارديبهشت

آئین جزء خوانی در آستان مقدس امام زاده آقا علی عباس (ع)

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۶
ارديبهشت

متاسفانه روز گذشته در اثر واژگونی خودروی سواری , سروان رسول نرگسیان فرمانده کلانتری طرقرود دارفانی را وداع گفت .سایت و کانال خبری خالدنیوز این ضایعه اسفناک را به خاندان معزی

نرگسیان و حسینیان تسلیت عرض می نماید


  • خالدنیوز خالدآباد
۱۶
ارديبهشت

در پی درگذشت ناگهانی جناب سروان رسول نرگسیان فرمانده پاسگاه انتظامی طرق رود،یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر ناگوار درگذشت جناب سروان رسول نرگسیان فرمانده خدوم پاسگاه انتظامی طرق رود را بر اثر سانحه تصادف در حین ماموریت دریافت نمودم.
برخود لازم می دانم این مصیبت عظما را اولا به همسر بزرگوار،فرزند دلبندش،پدر و مادر و خانواده های نرگسیان و حسینی  و ثانیا به پرسنل نیروی انتظامی که در راستای امنیت این کشور کوشش می کنند صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فرمانده خدوم علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل مسالت می نمایم.

یوسف حسنی
فرماندار شهرستان نطنز

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۶
ارديبهشت

جمعی از کارشناسان سازمان خوار و بار کشاورزی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، غنا و عراق به منظور تبادل تجربه و اطلاعات از فعالیت های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نطنز در بیابان زدایی بازدید و فعالیتهای انجام شده را تحسین نمودند.
این بازدید در راستای پروژه RfLDL به منظور تامین معیشت پایدار ساکنان عرصه های منابع طبیعی و کمک به حفظ اکوسیستم و احیای اراضی بیابان زایی انجام می گردد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۶
ارديبهشت

جاری شدن سیل در رودخانه‌های فصلی نطنز/بارش 20 میلی‌متری باران در روستای اوره/ نجات 5 خانواده گرفتار در سیل

⬅️ناصر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز در خصوص رگبار پراکنده و بارش باران در این شهر اظهار کرد: بارش‌های عصر امروز در شهر نطنز 5 میلی‌متر بود ولی این بارش‌ها در روستاهای اوره و طامه تا 20 میلی‌متر گزارش شد که شاهد جاری شدن سیل در این روستاها بودیم.

رئیس اداره هواشناسی نطنز تصریح کرد: بارش‌ها از دامنه‌های کوه کرکس آغاز و این سیل تا شهر نطنز ادامه داشت.

همچنین اصغر سلطانی رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز گفت: مقارن ساعت 3:30 بعدازظهر امروز بر اثر بارش شدید باران در دامنه کوه‌های کرکس (منطقه اوره) تعداد 5 خانوار در مسیر سیل گرفتار شده بودند که توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نطنز به آن‌ها امدادرسانی شد، خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۶
ارديبهشت

 بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی شهرستان نطنز و بخش قمصر در دیدار با دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

⬅️در این دیدار محورهای مختلفی از حوزه فرهنگی حوزه انتخابیه  مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت که محور اصلی این  گفتگو ها در حوزه عمرانی بود. در این نشست لزوم تخصیص اعتبار پیش بینی شده برای احداث مجتمع فرهنگی، هنری شهر نطنز مورد تاکید قرار گرفت.
 حمایت از کانون های آموزشی قرآن در راستای  افزایش فعالیت های آنها ،حمایت از نویسندگان و فرهیختگان منطقه  حمایت از هنرمندان و فیلم سازان شهرستان نطنز و بخش قمصر ساخت کتابخانه های عمومی  جوشقان قالی و طرقرود اختصاص کتب به مساجد و بقاع متبرکه حمایت مالی از بقاع متبرکه  حمایت از برگزاری جشنواره های محلی تسریع در  راه اندازی سینمای بادرود  اختصاص تجهیزات به کانونهای فرهنگی هنری مساجد بود وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه زمینه های مطرح شده  قول پیگیری و حل مسائل و مشکلات را دادند.
در پایان کتاب نفیس عکس نطنز نیز توسط دکتر صفاری نطنزی به دکتر صالحی امیری وزیر محترم ارشاد و دکتر حسینی معاون پارلمانی ایشان اهدا گردید.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۴
ارديبهشت

همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه و روز معلم و به منظور تجلیل از خدمات معلمین و فرهنگیان عزیز شهر ، شهردار و ریاست محترم شورای اسلامی شهر خالدآباد به همراه کارشناسان محترم اداره آموزش و پرورش بخش امامزاده در مدارس شهر خالدآباد حضور یافته و این روز را به کارکنان و معلمان مدارس تبریک گفتند و از خدمات ارزشمند ایشان تقدیر نمودند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۴
ارديبهشت

به مناسبت روز کارگر ، شهردار خالدآباد به اتفاق ریاست محترم شورای اسلامی شهر در محل واحد خدمات شهری شهرداری حضور یافته و از خدمات و تلاشهای شبانه روزی این قشر خدوم و زحمتکش تجلیل نمودند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۴
ارديبهشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است عربستان سعودی برای اینکه حقوق سایر کشورها در فاجعه منا را پرداخت نکند، پرداخت هبه را پیشنهاد کرده است.

پیشنهاد پرداخت هبه به خانواده ایرانی شهدای فاجعه منا برای از سر باز کردن حقوق سایر کشورها است

به گزارش اریسمان نیوز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصمیم عربستان سعودی مبنی بر پرداخت هبه به جای دیه و با همان مبلغ کامل دیه به خانواده جانباختگان منا، گفت: هبه و دیه تعاریف مختلفی به لحاظ حقوقی دارد.

 نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: پیشنهاد سعودی ها مبنی بر پرداخت هبه به این معناست که قرار است معادل دیه ای که محاسبه شده به عنوان هبه در اختیار خانواده جانباختگان منا قرار گیرد.

وی در ادامه درخصوص علت این تصمیم عربستان عنوان کرد: اگر عربستان قبول می کرد دیه را پرداخت کند، سایر کشورهایی که دچار خسران در فاجعه منا شده بودند نیز حقوق خود را مطالبه می کردند اما با پرداخت هبه این وظیفه را از گردن خود ساقط کرده اند چرا که پرداخت هبه بر اساس تمایل بوده و پشتوانه حقوقی ندارد.

صفاری نطنزی اضافه کرد: پیگیری های مکرر دستگاه دیپلماسی کشورمان باعث شد سعودی ها تلاش کنند به نحوی به مسأله فاجعه منا پایان داده و جمهوری اسلامی را راضی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درخصوص نحوه برخورد جمهوری اسلامی با پرداخت هبه خاطرنشان کرد: باید روابط میان دو کشور را سنجید و اگر قرار است روابط رو به جلو باشد می تواند در این حد بپذیرد اما اگر قرار باشد سعودی باز هم به سرکشی های خود ادامه دهد، جمهوری اسلامی نیز نباید به دریافت هبه بسنده کند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۴
ارديبهشت

سخنگوی قوه قضائیه از کشف محموله قاچاق در ویلای شخصی یکی از وزرای دولت روحانی در منطقه لواسانات خبر داد!

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۴
ارديبهشت

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: در فروردین ماه سال ۹۶، نسبت به مدت مشابه سال قبل، حضور گردشگران خارجی ۳۰ درصد افزایش داشته است.

نطنز

حسین یزدانمهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در فروردین ماه سال ۱۳۹۶، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل یعنی فروردین ماه سال ۱۳۹۵، حضور گردشگران خارجی در شهرستان زیبا و تاریخی نطنز ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در فروردین ماه سال جاری تعداد ۴۰۰۰ نفر گردشگران خارجی از روستای تاریخی ابیانه نطنز و ۱۴۰۰ نفر گردشگر خارجی از مجموعه مسجد جامع نطنز و موزه باستان شناسی بازدید کردند که بیشتر آن ها از کشورهای، آلمان، فرانسه، چین، کره جنوبی، ایتالیا و غیره بوده اند.

یزدانمهر پیرامون ظرفیت ها و آثار تاریخی شهرستان نطنز بیان کرد: شهرستان نطنز با بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی از ۶۰۰۰ سال قبل تا دوره معاصر یکی از شهرستان های زیبا و تاریخی کشور است که همه ساله تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می کند.

وی خاطرنشان کرد: روستای سرخ ابیانه نطنز، مجموعه مسجد جامع نطنز، آتشکده ساسانی و موزه باستان شناسی عمده مقاصد گردشگران خارجی است که این چند اثر تنها تعدادی از آثار فاخر و زیبای شهرستان نطنز است.

یزدانمهر بیان کرد: روستای زیبای ابیانه نطنز که یکی از آثار تاریخی شهرستان نطنز است، ویژگی های منحصر به فردی مانند بافت سنتی، نمای سرخ دیواره ها، آتشکده، مسجد و لباس سنتی اهالی دارد که باعث شهرت جهانی آن شده است.

وی گفت: مجموعه مسجد جامع نطنز شامل مسجد، بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی و خانقاه است که متعلق به دو دوره تاریخی دیلمی و ایلخانی است که دارای زیبایی ها و نکات ناب معماری ایرانی و اسلامی است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت: موزه باستان شناسی نطنز هم میزبان آثار تاریخی این شهرستان به خصوص آثار تمدن ۶۰۰۰ ساله روستای تاریخی اریسمان است که این تمدن، مهد فلزکاری تاریخ بشریت لقب گرفته است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

حمایت بخشی از دولت پاکستان از جریانات افراطی / نفوذ و حمایت عناصر سعودی از حملات تروریستی

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس بابیان این که اسلام آباد کنترل مرز مشترک پاکستان و ایران را رها کرده است گفت: گویا گویا بخشی از دولت پاکستان حامی جریانات افراطی و تروریستی هستند و نیروهای سعودی از این وضعیت نهایت بهره را در طراحی حملات تروریستی کسب می کنند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

پیام فرماندار نطنز به مناسبت روز معلم
بسم الله الرحمن الرحیم
 مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ):"نقش معلم براى یک جامعه، نقش حیاتى است؛ قابل مقایسه‌ى با بسیارى از نقش هاى مهم و حساس در ترکیب اجتماعى نیست"
فرهنگیان ، معلمان و  مربیان فرهیخته شهرستان نطنز سلام و درود بر شما

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

گفتگوی روزنامه ی همشهری با خانم پوپک خواجه امیری هنرمند عکاس خالدآبادی

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

کارشناسان و جمعی از کارکنان اداره گاز بخش امامزاده پیش از ظهر روز (دوشنبه) با حجت الاسلام قاسمی امام جمعه بادرود در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.

photo_2017-05-01_13-46-37

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

نطنز، کاشان - ایرنا - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نطنز گفت: در سال 95، یک هزار و 129 فرصت شغلی با اعطای وام مشاغل خانگی و فنی حرفه ای در این شهرستان ایجاد شده است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت



سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری با بهره گیری از روحیه ایثار و منش بسیجی، توانسته است در رفع محرومیت و آبادانی روستاها به دولت کمک کند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۲
ارديبهشت

ز بوسیدنی های این روزگار
یکی هم بود دست آموزگار
روز معلم بر بزرگ مردان عرصه ی علم و دانش مبارک باد

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

همشهریان عزیز خالدآبادی برای شرکت در نظر سنجی اولویت های پروژه های عمرانی روی لینک زیر کلیک و با برنامه ی تلگرام در نظر سنجی شرکت فرمایند . نظر شما برای شهرداری ملاک عمل خواهد بود


اینجا کلیک کنید

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

پیام فرماندار نطنز به مناسبت روز جهانی کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) :

"احترام به کارگر  و امنیت زندگی و شغلی کارگر را خدا از ما خواسته است، "

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت


میراث فرهنگی

نطنز- مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بیش از ۹۴ قطعه اشیاء کشف شده از کاوش های باستان شناسی منطقه اریسمان از توابع بادرود درمعرض دید مردم قرار گرفت.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

نطنز، کاشان - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: 51 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان تفاهم نامه امضا کردند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
ارديبهشت

نطنز، کاشان - ایرنا - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نطنز گفت: در سال 95، یک هزار و 129 فرصت شغلی با اعطای وام مشاغل خانگی و فنی حرفه ای در این شهرستان ایجاد شده است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز:
ایجاد یک هزار و ۱۲۹ فرصت شغلی در نطنز/ از بانوان کارگر سینا بینش و جهان صادرات قدردانی می شود


به گزارش پایگاه خبری آوای نطنز رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نطنز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه فعالان این عرصه، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام نهادند و بدون تردید قشر زحمت کش کارگر در جامعه نقش پر رنگی در تحقق شعار سال خواهد داشت.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت

پیام شهردار خالدآباد به مناسبت هفته کار و کارگر

« هُوالقادر»

بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می فرمایند :

((حق تعالی مبدا کارگری و کارگر است و فعّال است، موجودات عالم غیب که با فعالیت غیبی تحقق پیدا کرده اند ، نیز کارگرند))

به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و با تأسی از پیامبر اعظم(ع) زحمات بی بدیل آنان را ارج می نهیم.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت
فرا رسیدن 10 اردیبهشت ماه و روز ملی خلیج فارس یادآور از خودگذشتگی های ملت سرافراز ایران و سندی ماندگار و نماد روشنی از هویت پرشکوه و تاریخ افتخار آمیز ملت بزرگ ایران است.
خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست بلکه بخش عظیم و لاینفکی از تاریخ مردمان سرزمینى مقدس است که نقش بزرگى در شکل گیرى و پیشرفت علم و تمدن بشرى داشته است.
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت

 

خدای متعال را هموار حاضر و ناظر بر کار خود بدانید و خدمتی را که مردم بر دوش شما نهاده اند ، به عبادتی بزرگ و موجب تقرب به خداوند مبدل نمایید.            مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
ارديبهشت

به همت پایگاه بسیج میثم و هیئت حضرت علی اصغر (ع) و به مناسبت اعیاد فرخنده ی شعبانیه ایستگاه های صلواتی دایر و از رهگذران با شربت و شیرینی پذیرایی شد .

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

بنام خداوند یکتا

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی هر جامعه ای محسوب می شوند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

با نهایت ادب و احترام
روز شوراها را خدمت همکاران ارجمندم در شورای اسلامی شهر خالدآباد تبریک عرض می نمایم و زحمات این بزرگمردان را ارج می نهم عزیزانی که بدون کوچکترین چشمداشت مادی نهایت سعی و تلاششان را مصروف آبادانی و عمران شهر خالدآباد نموده اند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند . بر دستان پر توانتان بوسه ی مهر میزنم و توفیق ادامه ی خدمت را برای شما از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم . امیدوارم مردم فهیم و قدرشناس خالدآباد همچون گذشته پشتیبان شما خوبان باشند و دست در دست شما گام های استوارتری در جهت آبادانی شهر بردارند .

حسن سعیدی خادم خالدی نایب رئیس شورای اسلامی شهر خالدآباد

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

#پیام_تشکر

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

با نهایت احترام و ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما همشهریان، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان محترم که در مراسم تشییع، خاکسپاری و مجلس ترحیم مرحوم مغفور شادروان حاج داودمسلمی خالدی شرکت نمودید و یا با ارسال تاج گل،بنر و پیام تسلیت (پیامکی، تلفنی و فضای مجازی) با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

از درگاه خداوند متعال خواستاریم عنایت فرماید تا بتوانیم الطاف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

از طرف خانواده مسلمی و منسوبین

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت


با خالدنیوز رسانه ی جامع شهرستان نطنز

به روز باشید


تزئینات اتومبیل خالداسپرت
شیک ترین اجناس زیر قیمت بازار
اسپرت کردن اتومبیل خود را به ما بسپارید.
فروش به صورت نقد و اقساط
آدرس .خالدآباد روبروی گلزار شهدا

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

در تقویم رسمی کشور ما (ایران) روز نهم اردیبهشت به عنوان روز شوراها یاد شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت


 دکتر مرتضی صفاری نطنزی روز پنجشنبه ی گذشته به صورت سرزده  از بیمارستان فاطمیه بادرود دیدن کرد  و ضمن عیادت بیماران از زحمات پرسنل خدوم بیمارستان تقدیر نمود

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

فرماندار نطنز : بالاترین آمار ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی روستاها در کشور متعلق  به روستای طامه از توابع نطنز با ثبت نام 20 تن کاندیدا بود

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

خالدنیوز

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
امام علی (ع)

🌾هشت کس اگر اهانت دیدند دیگری را ملامت نکنند
✍️آنکه بی دعوت بر سفره ای حاضر شود
✍️آنکه بر صاحب خانه حکم کند یا دستور دهد
✍️کسیکه از دشمنان خیر خواهد
✍️کسیکه از لئیمان کرم طلبد
✍️آنکه بدون اجازه وارد سخن محرمانه مردم شود
✍️ توهین کننده به پادشاهان
✍️شرکت کننده در مجلسی که اهلش نیست
✍️آنکه برای کسی سخن گوید که گوش نمی کند


✨✨✨

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۹
ارديبهشت

میزان بارندگی ها در بخش امامزاده از ابتدای سال 96 تا روز گذشته  4 میلیمتر بوده است و این در حالی است که بارندگی عصر پنج شنبه که حدودا 80 دقیقه به طول انجامید به میزان 8میلیمتر گزارش شد

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
ارديبهشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، کارگاه آموزشی سلامت با موضوع افسردگی توسط سید علی واقفی کارشناس پیشگیری از اداره بهزیستی شهرستان نطنز در جمع کارکنان سپاه ناحیه نطنز برگزار شد .

در این کارگاه کارشناس پیشگیری از بیماری افسردگی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدار انقلاب اسلامی گفت : از طریق رفتارهای افراد می توان خلق افراد را شناخت و افسردگی یک حالت خلقی مداوم و مستمر است.

ما در زندگی روزمره ی خود حالت های مختلفی را داریم اما اگر این حالت ها در بازه زمانی یکسان و مدام و مستمر باشد افسردگی در وی وجود دارد

وی در ادامه گفت : افسردگی علایم مختلفی از جمله مشکلات جسمانی ، کاهش انگیزه ی فرد ، کندی روانی حرکتی را دارد و نیازمند حمایت و تاثیر دیگران نیز می باشد .

کارشناس پیشگسری از بیماری افسردگی در ادامه گفت : می توانیم بگوییم افسردگی همانند یک فرد بیمار نشانه هایی را هم دارد . از جمله ی این نشانه ها عبارتند از : خلق و خوی افسرده ، کاهش یا عدم علاقه نسبت به محیط های جذاب و لذت بخش و دوست داشتنی ، بی اشتهایی و کاهش وزن ، پرخوابی یا بی خوابی ، کندی روانی حرکتی ، خستگی ، احساس گناه مفرد ، کاهش تمرکز و حافظه و افکار مربوط به مرگ و خودکشی  و...

وی در ادامه تصریح کرد : بیشترین شیوع افسردگی در سنین نوجوانی و جوانی رخ می دهد یعنی سنین 18الی30سالگی به دلیل اینکه نقش استرس در این سنین زیاد است .

وی در ادامه گفت : هر فردی ممکن است دچار افسردگی شود . آمار ها نشان داده است که زنان بیشتر از مردان دچار افسردگی می شوند ولی در صد خودکشی ناشی از افسردگی در مردان بیشتر از زنان می باشد

واقفی گفت: افسردگی در کشور در طی سال های گذشته به میزان 2 برابر افزایش یافته است که بیشترین میزان افسردگی در استان های تهران ، فارس و اصفهان و کمترین میزان افسردگی در استان های گیلان و یزد وجود دارد.

وی گفت : وخیم ترین پیامد افسردگی خود کشی است که مردان 4 برابر بیشتر از زنان خودکشی موفق دارند در حال که زنان بیشتر از مردان خودکشی می کنند .

وی در پایان ضمن پاسخ به سئوالات حضار از همکاری سپاه ناحیه نطنز در ترویج سلامت تقدیر و تشکر نمود .

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
ارديبهشت

برای ثبت نام کارت ملی هوشمند روی لینک زیر کلیک بفرمائید .


اینجا کلیک کنید

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
ارديبهشت

برای ثبت شماره ی شبا در سامانه ی سهام عدالت روی لینک زیر کلیک بفرمائید


اینجا کلیک کنید

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۶
ارديبهشت

به گفته مسئول واحد خدمات شهری شهرداری خالدآباد عملیات آسفالت ترانشه های حاصل از عملیات عمرانی شرکتهای خدماتی و لکه گیری آسفالت معابر با حجم آسفالت ریزی بالغ بر 50 تن و با صرف هزینه حدود 100 میلیون ریال انجام گردید.


750ad613cb2a2d6b12a5650f0a8a2ef4.JPG

f1a26c59005a6651ab9389635e597b85.JPG

4074ee12c0549ac9d26bf8e8b2e3e725.JPG

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۶
ارديبهشت

به گفته مسئول واحد درآمد شهرداری خالدآباد در اجرای تبصره 6 ماده 42 از فصل نهم قانون مالیات برارزش افزوده  و ایجاد شرایط مناسب و آسان جهت پرداخت عوارض خودرو شهروندان اقدام به استقرار سامانه ملی عوارض خودرو نموده و به شبکه ملی عوارض خودرو متصل گردید تا مشکلاتی که درزمینه پرداخت عوارض و دریافت مفاصاحساب در سیستم های قبلی وجود داشت مرتفع گردیده و شهروندان در هرنقطه از کشور به آسانی بتوانند عوارض خودرو خود را پرداخت نموده و از این سامانه مفاصاحساب دریافت نمایند.


d97b49cbe2bd99fccd0ae435d5a4edd5.png

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۶
ارديبهشت

نطنز، کاشان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنزگفت: در سال گذشته مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کشاورزان این شهرستان پرداخت شد.

عبدالرضا مهدی بادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پرداخت تسهیلات به کشاورزان نسبت به سال 94، 50 درصد افزایش داشته است.
مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: تسهیلات در زمینه زراعت و مکانیزاسیون پنج و نیم میلیارد ریال، باغبانی 800 میلیون ریال، آب و خاک 9 میلیارد ریال و تسهیلات در زمینه امور دام 5 میلیارد ریال بوده است.
وی افزود: با برنامه ریزی مناسب و همکاری سایر نهاد های مرتبط، جهاد کشاورزی نطنز در جذب اعتبارهای آبیاری تحت فشار، کم فشار و لوله گذاری در زمره شهرستان های موفق و برتر استان اصفهان بوده است.
مهدی بادی با بیان این که شهرستان نطنز در کشت محصولات صیفی و به خصوص خیار در سطح استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، افزود: عمده محصولات باغی و زراعی شهرستان اعم از خیار، انار ، طالبی ، گرمک، خربزه و محصولات نظیر گندم و جو در بخش کویری بادرود کشت می شوند که برخی از اقلام آن از جمله انار علاوه بر تامین نیازهای بازار داخلی ، به خارج از کشور نیز صادر می شود.
مهدی بادی به وضعیت کشاورزی شهرستان نطنز نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان نطنز دارای 140 حلقه چاه کشاورزی است که عمدتا در منطقه کشاورزی بخش امام زاده قرار دارند و حدود 360 رشته قنات که عمده این قنوات در بخش مرکزی اراضی زراعی و باغی را مشروب می سازند.
وی تصریح کرد: سطح زیر کشت محصولات زراعی و باغی در این شهرستان بالغ بر 12 هزار هکتار است که حدود 7 هزار و 500 هکتار به زراعت و 4 هزار و 500 هکتار به باغ ها اختصاص دارد و عمده سطح زیرکشت زراعت در بادرود و عمده باغ ها نیز در بخش مرکزی واقع شده است که از این سطوح سالیانه حدود 150 هزار تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید و ضمن تأمین نیاز شهرستان ، مازاد آن به خارج از استان و حتی خارج ازکشور صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی نطنز بیان داشت: ازجمله مهم ترین محصولات زراعی این شهرستان می توان به گندم در سطح هزار و 400 هکتار، جو 2 هزار هکتار، صیفی جات هزار و 300 هکتار و ذرت در 700 هکتار اشاره کرد که از این سطوح بالغ بر 6 هزار و 800 تن گندم، 800 تن جو، 35هزار تن صیفی جات و 15هزار تن ذرت علوفه ای و دانه ای تولید می شود و بخشی از آن در شهرستان مصرف و باقی نیز به خارج از شهرستان صادر می شود.
شهرستان نطنز با داشتن 45 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد که شامل دو بخش مرکزی با آب و هوای کوهستانی و بخش امامزاده به مرکزیت بادرود با آب و هوای گرم و خشک است

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۵
ارديبهشت

اطلاعیه مراسم جشن عید مبعث در آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و سید محمد علیهما السلام 


  • خالدنیوز خالدآباد