خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

۲۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷
آذر


انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت شادروان حاج روح الله نعیمی  را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .
روحش شاد و یادش گرامی

مراسم تشییع پیکر مرحوم نعیمی رأس ساعت 14:30 از منزل ایشان به سمت گلزار شهدای شهر خالدآباد برگزار خواهد شد .

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۶
آذر

کل نفس ذائقه الموت و کل من علیها فان
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت مرحومه مغفوره، شادروان حاجیه خانم منیر امیری همسر آقای شهاب خواجه امیری را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .
مدیریت و هیئت تحریریه ی خالدنیوز بزرگترین و معتبر ترین کانال تلگرامی شهرستان نطنز مصیبت درگذشت این مادر گرامی را خدمت بازماندگان عزیز تسلیت عرض می نمایند .
روحش شاد و یادش گرامی
#ترحیم
#درگذشتگان_خالدآباد

  • خالدنیوز خالدآباد
۲۵
آذر

انا لله وانا الیه راجعون

دریافت

السلام علیک یا آقا علی عباس

متاسفانه دقایقی پیش مطلع شدیم
آقای     داوود عابدی  دار فانی را وداع گفتند .
مصیبت درگذشت این پدر گرامی را خدمت خاندان محترم متولیان آقا علی عباس ع عموما و خانواده ی مرحوم عابدی تسلیت عرض می نمائیم . علو درجات و غفران الهی را برای این عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل و طول عمر با عزت را برای خانواده ی محترم ایشان از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم .
روحش شاد و یادش گرامی
#ترحیم
#درگذشتگان_خالدآباد


  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
آذر

انا لله و انا الیه راجعون 

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مرحومه ی مغفوره شادروان خانم عصمت بخشی خالدی همسر آقای حسن فروتن را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .

مراسم تشییع جنازه ی این مادر فرداجمعه راس ساعت 2 عصر در گلزارشهدا شهر خالدآباد  برگزار خواهد شد 

مراسم ترحیم بعدا اعلام خواهد شد 

مدیریت و هیئت تحریریه ی خالدنیوز بزرگترین و معتبرترین کانال تلگرامی شهرستان نطنز این مصیبت را خدمت خاندان مصیبت زده تسلیت عرض می نمایند .

#ترحیم 

#درگذشتگان_خالدآباد



  • خالدنیوز خالدآباد
۲۳
آذر

انا لله و انا الیه راجعون 

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مرحومه ی مغفوره شادروان نصرت علیزاده همسر آقای رضا دارووغه را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم .

مراسم تشییع جنازه ی این مادر امروز راس ساعت یک و نیم عصر از میدان انقلاب شهر خالدآباد به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد .

مراسم ترحیم نیز فردا از ساعت 

یک ونیم تا3 عصر در مسجدپاچنار منعقد خواهد گردید . 

مدیریت و هیئت تحریریه ی خالدنیوز بزرگترین و معتبرترین کانال تلگرامی شهرستان نطنز این مصیبت را خدمت خاندان مصیبت زده تسلیت عرض می نمایند .

#ترحیم 

#درگذشتگان_خالدآباد


لینک عضویت در خالدنیوز ⬇️⬇️

┏━━━✨✨━━━━━━━━━┓

 🆔: @khalednews

┗━━━✨✨━━━━━━━━━┛  

مدیریت کانال خالدنیوز     ⬇️⬇️

┏━━━✨✨━━━━━━━━━┓

@saeedi_hassan

┗━━━✨✨━━━━━━━━━┛

سایت خالدنیوز ⬇️⬇️

┏━━━✨✨━━━━━━━━━┓

 🆔: khalednews.blog.ir

┗━━━✨✨━━━━━━━━━┛

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر

حسینیه خالدآباد . اسفند ۱۳۷۸

از راست : علی رضا ابول / علی جعفر / کریم حاج حسن آقای سابق ( حاج کریم ) / مرحوم سیدعلی / مرحوم علی نورممد/ علی غلم میتی


+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم آذر ۱۳۸۵ساعت ۲:۵۴ ق.ظ  توسط شولی
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر

قلاقیچه

یاد ایام ....

 

مسابقه خرسواری درخالدآبادبه ابتکار قلاقیچه ـ  نوروز 

۱۳۷۹

 


 

برنده :...اسماعیل زاده . در عکس امیر احمدیان،محمد حاجی زاده،رضا اسفندیاری ، حسن کاظمی و محمد باباخان مشخصند.

به چهره های سرشار از خنده هاشون خوب نگاه کنید.

حالا که بعد از۱۶ سال به خنده های از ته دل این بچه ها نگاه می کنم احساس عجیبی بهم دست میده. نوستالژی ؟... بغض ؟... شادی ؟!

نمی دونم .... کاش زمان همون وقتایی که اینقدر شادیم متوقف بمونه.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم آذر ۱۳۸۵ساعت ۲:۴۱ ق.ظ  توسط شولی
  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای شهر خالدآباد در جوار مزار شهدای گمنام واقع در حسینیه مرکزی شهر خالدآباد با حضور باشکوه مردم و مسئولین برگزار گردید.

این مراسم که حدود 4 ساعت به طول انجامید پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام قاسمی امام جمعه بخش امامزاده ، با تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید و با اجرای سرود حماسی توسط نوجوان بسیجی آقای رضایی از شهرستان خمینی شهر و همچنین مداحی مداح اهلبیت آقای زراعتی ادامه یافت و نهایتا حاضرین به استماع سخنان سخنران ویژه این مراسم پرداختند.

سخنران ویژه مراسم سردار غیاثی راد عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) بودند که پیرامون آرمان شهداء ، دلاوریهای رزمندگان در جبهه های جنگ ، فلسفه مبارزه با داعش و ویژگیهای سردار قاسم سلیمانی و همرزمانشان به سخنرانی پرداختند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای شهر خالدآباد با اهدای هدایایی تجلیل بعمل آمد.

c70ec60812ae73c6b07e48b9fa911792.jpg

e6b8bda3796a4eb4895ba214af864f52.jpg

db43174ddfda94b5b33a2c11f72bcd10.jpg

3acebdf956d15f01dcc4007fc7c6220c.jpg

b65b07549a5dee3378d5b620f01d4653.jpg

18eb28d0f1e30a994b5512346ffa45a2.jpg

64067502936634ef1df815fe224d1e50.jpg

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر


 تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۱۳۸۸/۰۹/۰۴
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه ناحیه نطنز در پیامی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان هیت امنا مساجد و حسینیه ها وائمه جماعات و همه ی نهادها وارگان ها در راس امام جمعه محترم شهر نطنز و بادرود و سازمانهاو دستگاههای دولتی در راس

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر

نمایش تاریخ بر فراز طبیعت
قلعه تاریخی روستای هنجن
 قلعه تاریخی روستا در سده هشتم هجری قمری از قلاع مسکون و معمور بوده است. حمدالله مستوفی درباره آن می‌گوید که این قلعه بر کوه سرسختی ساخته شده و امکانات زندگی در آن فراهم بوده است که در آن آسیاب بادی نیز وجودداشته است.

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۱
آذر


انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت مرحومه ی مغفوره عصمت جوان بخت همسر مرحوم احمد نعیمیان را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . مراسم تشیع جنازه رأس ساعت 2 عصر از  مسجد حجت به سمت گلزار شهدای شهر خالدآباد برگزار خواهد شد .

  • خالدنیوز خالدآباد
۱۰
آذر

در روز مجلس، یادی کنیم از اولین نماینده مردم نطنز در مجلس شورای ملی (دوره اول)، شیخ علی محمد صدرالعلماء نطنزی
روحش شاد

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

بازدید دانش آموزان مدرسه فردوسی بادرود از نمایشگاه دستاوردهای بسیج به مناسبت هفته بسیج با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه ی امام زاده

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را به دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عزیزان خالدآبادی شاغل در این نیرو بالاخص خانواده شهید گرانقدر امیر دریادار مجید عابدی خالدی تبریک عرض می نماییم.

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

دیداراعضای شورای شهر و مسئولین بسیج شهر خالدآباد با خانواده ی شهید شیرزادی ، در هفته ی بسیج

دیدار اعضای شورای شهر و مسئولین بسیج شهر خالدآباد با خانواده ی شهید صیاد ، در هفته ی بسیج

دیدار اعضای شورای شهر و مسئولین بسیج شهر خالدآباد با خانواده ی شهید شاکری ، در هفته ی بسیج

دیدار اعضای شورای شهر و مسئولین بسیج شهر خالدآباد با خانواده ی شهید فروتن ، در هفته ی بسیج

دیدار اعضای شورای شهر و مسئولین بسیج شهر خالدآباد با خانواده ی شهید کریمیان ، در هفته ی بسیج


  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب و هوایی:

 شهر خالدآباد از توابع شهرستان نطنز واقع در استان اصفهان در بیست و پنج کیلومتری شمال شهرستان نطنز، پنجاه و پنج کیلومتری شرق شهرستان کاشان ، پنجاه و پنج کیلومتری غرب شهرستان اردستان ، در مجاورت شهر بادرود  و در حاشیة کویر و سیاه‌کوه قرار دارد.

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۷
آذر

بنا به دعوت شورای اسلامی شهر خالدآباد جلسه ای باحضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین اداره آموزش و پرورش به منظور بررسی مسائل آموزشی شهر خالدآباد در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه که معاون پشتیبانی و مسئول رسیدگی به شکایات اداره آموزش و پرورش بخش امامزاده حضور داشتند مسائل و مشکلات آموزشی شهر خالدآباد از جمله برنامه ریزی اجرای پروژه نوسازی مدرسه آیت اله صدر ، مشکلات موقوفه حاج میرزاحسن شریفی ، احداث ساختمان هنرستان شهر خالدآباد ، مشکلات و معضلات ساختمان دوره متوسطه اول و موارد و مشکلات سایر آموزشگاههای شهر خالدآباد مطرح گردید.

4e6077ff7e17c1f639c6bdc1a85f6173.JPG

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۵
آذر

نطنز-فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: تشکیل همایش میقات صالحین موجب ترس و واهمه استکبار جهانی شده است 

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ؛به مناسبت هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ میقات صالحین در میعادگاه های نماز جمعه شهرهای نطنز و بادرود برگزار شد.
  • خالدنیوز خالدآباد
۰۵
آذر


9b39b581f6a225125978547294343dc0.JPG

روز جمعه مورخ 3/9/96 شهر خالدآباد ، به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر میزبان دو گروه از ورزشکاران بود. اولین گروه  تیم دوچرخه سواری بود که با شعار "جهان بدون CO2" از مبدأ شهر نطنز به مقصد امامزاده آقاعلی عباس(ع) از مسیر شهرهای خالدآباد ، کمپ گردشگری متین آباد و جاده کویری شمال خالدآباد عبور کردند و در شهر خالدآباد گروه دوچرخه

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۵
آذر

همزمان با اول آذرماه سالرزو شهادت شهیدان سیدعلی حسینی و احمدرضا حاجی زاده و به مناسبت هفته بسیج ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خالدآباد به اتفاق بخشدار محترم امامزاده ، کارشناس بخشداری ، نماینده بنیاد شهید نطنز و فرماندهان پایگاههای بسیج با خانواده این دو شهید گرانقدر دیدار کردند.

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۱
آذر

برای رزرو اتاق روی لینک زیر کلیک بفرمائید

رزرو اتاق بصورت آنلاین

 

یا با شماره ی 

03154342244

03154347080

تماس حاصل فرمائید .

از طریق تلگرام هم میتوانید با آی دی

t.me/saeedi.khaled

t.me/khalednews

ارتباط برقرار کنید

 

 

 

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . این شهر اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در 8 کیلومتری این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . زبان مردم خالدآباد تات می باشد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

آقا علی عباس

 

متولیان آقا علی عباس

 

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۱
آذر

خسته نباشی سپهبد
پیروزی جبهه ی اسلام بر تمامیت کفر ، و ریشه کن شدن شجره ی خبیثه ی داعش را تبریک عرض می نمائیم و به رشادت سپهبد سلیمانی احسنت میگوئیم .
پایگاه مقاومت بسیج میثم خالدآباد

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۱
آذر

دومین جلسه برنامه ریزی در خصوص مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهدای گمنام مدفون در حسینیه مرکزی خالدآباد ، با حضور فرماندهی محترم سپاه ناحیه شهرستان نطنز ، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خالدآباد و اعضای محترم هیات امنای شهدای گمنام شهر خالدآباد در محل سالن اجتماعات شهرداری تشکیل گردید.

3494a395f937c3a95a653bbc921ff07a.JPG

  • خالدنیوز خالدآباد
۰۱
آذر

دریافت


حجم: 1.7 مگابایت
توضیحات: احسان خواجه امیری خالدی

زندگے همهمه ى مبھمى
از رد شدن خـاطره هاست
"بى خـیال همه ے تلخى ها"
هر ڪجـا خندیدیم
هر ڪجـا خنداندیم
زندگانے آنجاست

#احسان_خواجه_امیری

  • خالدنیوز خالدآباد