خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

سرقت 80 راس از احشام خالدآباد ناکام ماند

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ق.ظ

با درایت و هوشیاری دامداران و کشاورزان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم شهر خالدآباد و همکاری و تعامل با فرماندهی محترم انتظامی بخش امام زاده امشب عملیات سرقت احشام ناکام ماند و تعداد هشتاد رأس گوسفند از سارقان بازپس گرفته شد ، سارقان همچنان متواری هستند .
از بسیجیان عزیز آقایان محمود رضا سعیدی مهر (جانشین پایگاه) سید دخیل بنی هاشمی ، علی یزدیان (مسئول عملیات پایگاه) ، مرتضی شیرزادی ، ابوالفضل عباسی ، محمد علی سعیدیان ، حسن جمعه ای ، بابت هوشیاری و حضور به موقعشان نهایت تقدیر و تشکر میگردد ، از فرماندهی انتظامی بخش امام زاده نیز بابت حضور عملیاتی و موثرشان متشکریم .
از جناب سرهنگ بنی آدمی فرمانده محترم انتظامی شهرستان نطنز ، که خود رأسا در محل حضور داشتند بی نهایت سپاسگزاریم .


بدینوسیله از هوشیاری ، مساعی و همکاری و همیاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم خالدآباد ، که همواره با حضور مستمر و به موقع خود کار ساز هستند ، و از مسئولیت پذیری جناب سرهنگ بنی آدمی فرمانده محترم انتظامی شهرستان نطنز که در مواقع حساس خود شخصا وارد هدایت و فرماندهی میشوند و از مساعدت فرماندهی انتظامی بخش امامزاده و پرسنل زحمتکش کلانتری بادرود که با حضور به موقع سرقت شب گذشته را عقیم گذاشتند نهایت تقدیر و تشکر را داریم ، جا دارد در این مجال تقاضای عاجزانه داشته باشیم از فرمانده محترم انتظامی شهرستان نطنز که ایستگاه انتظامی شهر خالدآباد را مجددا به روال قبل بازگردانند و به فعالیت این واحد انتظامی رونق ببخشند .
دامداران و کشاورزان چاه اسماعیلیه شهر خالدآباد


جناب سرگرد سید محمد طباطبایی فرمانده ی محترم حوزه ی مقاومت بسیج سیدالشهدای بخش امام زاده در پیامی موفقیت بسیجیان پایگاه میثم خالدآباد در عقیم گذاشتن سرقت احشام که شب گذشته در خالدآباد اتفاق افتاد را تبریک گفتند و تشکر کردند ، متن پیام بدین شرح است :
حضور بسیجیان در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و عملیاتی باعث دلگرمی و آرامش و آسایش مردم است .
این وظیفه ی خطیر سربازان امام زمان ، تامین کننده ی امنیت عمومی ملت شریف و شهروندان گرامیست .
موفقیت چندین و چند باره ی پایگاه مقاومت بسیج میثم شهر خالدآباد در جلوگیری از سرقت احشام برگ زرینی است بر مردمی بودن این نهاد ارزشمند انقلابی .
بدینوسیله از هوشیاری و عملکرد خوب کلیه ی بسیجیان محترم بخش امامزاده ،  که در کلیه ی عرصه های اجتماعی حضور فعال دارند و از موفقیت پایگاه مقاومت بسیج میثم خالدآباد و تعامل خوب با نیروهای محترم انتظامی بخش و جلوگیری از سرقت احشام تقدیر و تشکر می نمایم .
سرگرد پاسدار سید محمد طباطبایی فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سیدالشهدا امام زاده - بادرود


بدینوسیله از هوشیاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج میثم خالدآباد که شب گذشته با حضور سریع و موثر خود عملیات سرقت احشام را ناکام گذاشتند و تعداد هشتاد رأس گوسفند را از سارقان بازپس گرفتند ، و همچنین از نیروهای محترم انتظامی کلانتری بادرود تقدیر و تشکر می نمائیم .
کمیسیون جوانان شورای اسلامی شهر خالدآباد



  • خالدنیوز خالدآباد

بسیج خالدآباد

پایگاه میثم خالدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی