خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

آزمون قضاوت

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ق.ظ

قابل توجه همشهریان

🌺قابل توجه متقاضیان آزمون قضاوت 🌺

✅آگهی جذب اختصاصی #آزمون_قضاوت_۹۷ منتشر شد
🔸مهلت ثبت‌نام از ۱۷ تا ۲۸ مهر


🔷متن کامل  اطلاعیه جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۷ که در وب‌سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه قرار گرفته است به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع می رساند جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۷ نیمه مهرماه آغاز خواهد شد. بر این اساس سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۷/۱۷  بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار خواهد گرفت. لذا از کلیه داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
داوطلبان، می بایست با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت نام را دریافت و نزد خود نگهداری نمایند. فرایند ثبت نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است. لازم به ذکر است وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و لذا لازم است داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.
تذکر مهم: داوطلبانی که سابقه قبولی در مصاحبه علمی آزمون های گذشته (اعم از جذب عمومی، اختصاصی، مناطق محروم، شورای حل اختلاف و ….) داشته باشند و پرونده ایشان در مراحل مختلف از جمله آزمون شخصیت، گزینش و کارآموزی در جریان باشد، حق ثبت نام و شرکت در این فرایند را نخواهند داشت و چنانچه داوطلبی برخلاف این مقرره اقدام نماید، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی می گردد و وجه پرداختی به هیچ عنوان به وی مسترد نخواهد شد.
مهلت ثبت نام از تاریخ شروع ثبت نام به مدت ۱۰ روز خواهد بود و در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۷/۲۸ پایان می پذیرد و این مهلت، تمدید نخواهد شد. تأکید می گردد ثبت نام، صرفاً به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت. (تذکر مهم: به داوطلبان اکیداً توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت موکول نکنند.)
لازم به ذکر است، به ثبت نام های اشتباه ترتیب اثر داده نمی شود و هزینه پرداختی در این موارد، به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. همچنین، چنانچه فقدان شرایط داوطلب در هر یک از مراحل استخدامی معلوم شود، روند پیگیری پرونده بلافاصله متوقف خواهد شد.
شرایط ثبت نام
شرایط عمومی لازم برای ثبت نام عبارتند از:
۱. تابعیت اصلی ایران
۲. اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت
۳. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا هواداری از آن‌ها، مگر در صورت احراز توبه
۴. طهارت مولد
۵. داشتن سلامت جسمی، روانی و شخصیتی لازم برای انجام کار قضایی
۶. نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر
۷. حسن شهرت، اخلاق و امانت‌داری
۸. عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان‌گردان
۹. داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا برخورداری از معافیت های قانونی و یا عدم غیبت در خصوص مشمولان (برای آقایان)
۱۰. داشتن حداقل ۲۲ و حداکثر ۴۰ سال تمام در روز ثبت‌نام
شرایط اختصاصی برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی به شرح زیر است:
الف- شرایط داوطلبان دانشگاهی:
داوطلبان با مدارک تحصیلی دانشگاهی، مشروط به قرار گرفتن در هر یک از گروه های ۹گانه آتی الذکر می توانند در مصاحبه علمی جذب اختصاصی شرکت نمایند. این موارد، حصری و غیر قابل تفسیر هستند و لذا لازم است داوطلبان قبل از مطالعه آن ها به تذکرات زیر توجه فرمایند:
• دوره‌های تحصیلی مجازی، غیرحضوری، نیمه حضوری و الکترونیک خارج از شمول این مقررات هستند. داوطلبان فارغ التحصیل در دوره های شبانه (نوبت دوم) و آموزش محور منعی برای ثبت نام ندارند.
• گروه بندی دانشگاه ها به این صورت است:
دانشگاه‌های گروه اول عبارتند از: دانشگاه امام صادق(ع) – دانشگاه تربیت مدرس – دانشگاه تهران – پردیس فارابی دانشگاه تهران – دانشگاه شهیدبهشتی(ره)- دانشگاه شیراز – دانشگاه علامه طباطبایی(ره) – دانشگاه فردوسی مشهد – دانشگاه علوم قضایی- دانشگاه مفید قم
دانشگاه‌های گروه دوم عبارتند از: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران – دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز – دانشگاه
بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین – دانشگاه کاشان – دانشگاه تبریز – دانشگاه شاهد – دانشگاه شهید باهنر(ره) کرمان – دانشگاه شهید چمران اهواز – دانشگاه مازندران (بابلسر) – دانشگاه بوعلی سینا همدان – دانشگاه خوارزمی تهران – دانشگاه شهیدمطهری(ره) – دانشگاه گیلان – دانشگاه علوم اسلامی رضوی – دانشگاه اصفهان – دانشگاه قم
تذکر ۱: دانشگاه ها و پردیس‌های دانشگاهی احصاء نشده مشمول گروه بندی نیستند

  • خالدنیوز خالدآباد

آزمون قضاوت 97

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی