خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

اطلاعیه

🙏تقدیر و تشکر

پسا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

*مهدی یزدیان🇮🇷*

نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس🇮🇷

*کسی که شفاف و شجاع و فسادستیز است، کسی که دروغ نمی‌گوید، کسی که اهل رانت و تبانی نیست، کسی که به هموطنانش خیانت نمی‌کند، کسی که مراقب حلالی لقمه و پاکی درآمدش است، کسی که جیب برای چپاول بیت‌المال ندوخته است، کسی که دغدغه‌مند حال ملت است، کسی که با مردم مهربان است، کسی که از رنج دیگران اندوهگین می‌شود و به دنبال رفع رنج انسان‌ها می‌باشد قطعا" به مقصد رسیده است؛ از هر راهی که رفته باشد و با هر نتیجه‌ای که کسب شود...*

 

با نام و یاد خدای قادر متعال و سلام به حضرات معصومین صلوات الله علیها و ارواح مطهر شهیدان والامقام ، خصوصا" امام شهیدان، بنیانگذار راحل و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که هر چه داریم از عزت و شرف و سربلندی و استقلال، از آن بزرگ مرد تاریخ است و سلام و درود بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) نایب برحق امام عصر (عج) روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا

 

🌹درود خدا بر شما💐

 

*هرگز شرف به سفره رنگین نداده و نمی‌دهم و بر سر آن عهد که بستیم، هستم.*

مستحضر می‌باشید مطمئنا" به دلایل متعددی (بویژه وجود کانون‌های ثروت و قدرتی که تحت فرمان اکید رهبری در خصوص اجتناب از انتخاب آنها می‌باشند و متاسفانه باز کامل عمل نشد)، امکان داشتن حداقل ۲۹۰هزار رای برای قطعیت نمایندگی تهران در این دوره خیلی سخت شد و سایرین به تعداد دو برابر کرسی‌ها به دور دوم رفتند.

بنده دلم برای کیف‌کش‌ها و پادوها یا کسانی که پول‌های هنگفت هزینه کردند و برای ائتلاف‌های سیاسی و شوراها و... کمی می‌سوزد.

 

شایان ذکر است که رفتار رأی‌دهی مردم و از دور خارج کردن مدعیان اصلاح‌طلبی، اعتدالی و لیست‌های رانتی آن هم در وضعیتی که نفوذ ، مهندسی و تخلفات شوربختانه همچنان وجود داشت، نمونه‌ای از یک حجامت سیاسی بود که برای اهل سیاست و صاحبان‌خِرد ، درس‌های ناگفته فراوانی دارد. انتخاب ترکیبی توسط مردم پاسخی به انحصارطلبی و دیکتاتوری پنهان پدرخوانده‌ها و چنارهای سیاسی بود که پیام نهفته‌ای طی ادوار اخیر برای حاکمیت داشته که متاسفانه کماکان شنیده نمی‌شود.

درهرحال خدای یکتایی که جان و ایمان را به خاک داده، شاهد است؛ هدف اصلی اینجانب مهدی یزدیان برای حضور در رقابت انتخاباتی در وهله اول و آخر، اطاعت از امر ولایت مطلقه فقیه بابت بالابردن میزان مشارکت بود و هدف عمده بنده، تنظیم و تغییر ریل‌گذاری‌ها به نفع مردم و نظام بوده که الحمدلله اتفاق افتاده و در آینده نزدیک بیشتر می‌افتد.

 

 اینجانب با کد انتخاباتی ۸۹۸۸ یکی از پاجوش‌ها و سرباز کوچک انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری، از آحاد مردم مومن، نجیب، شریف و مقتدر و بی‌نظیر میهن اسلامی که سر لیست‌های واقعی و انصافا" مصداق بارز برندگان میدان رقابت‌های انتخاباتی بودند و هستند، سپاسگزاری می‌نمایم و در برابر این همه شکوه و عظمت و عظم راسخ و سرانگشتان پولادین نه به یاوه گوئیهای دشمنان قسم خورده این انقلاب، حتی با وجود قرار داشتن زیر بار گرانی‌های کمرشکن ، طاقت‌فرسایی معیشت ، گلایه‌های به‌حق و وفانکردن عمده مسئولین به تعهدشان ، سر تعظیم و کرنش فرود می‌آورم.🙏

 

دست تک تک شما عزیزان و بزرگواران که روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در پای صندوق‌های تعیین سرنوشت حاضر شدید و حماسه بی‌نظیر و وصف ناشدنی و ماندگار و حضور معنی‌دار و پر شور انتخابات را خلق کردید و یکبار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای آری دادید تا دست و زبان دشمنان خارجی و داخلی کوتاه گردد را می‌بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.🌹حقا و انصافا، بی‌نظیر بودید و هر چه در وصف و عظمت و بزرگواری شما عزیزان بگویم و بنویسم کم گفته‌ام.

 

*حضرت امام قدس‏سره فرمود: «همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه‏ایم نه مأمور به نتیجه» فلذا حقیر بعنوان سرباز کوچک انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری، تکلیف و وظیفه‌ای داشتم و آن حضور در صحنه انتخابات بعنوان نامزد و دعوت به مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات از عموم مردم، خصوصا" دوستان و رفقا و مخاطبین بود که بحمدلله و المنه، بنده نیز همراه و همگام با شما سروران عزیزم در این میدان سخت و آزمایش الهی موفق و پیروز و سربلند بیرون آمدیم. جالب است حتی هموطن ایرانی که مقیم امریکا و شهروند لس‌آنجلس می‌باشد نیز آمد به اینجانب رای داد و در این مشارکت نقش‌پرداز شد.*

 

اینجانب دانش‌آموخته دکتری تخصصی رشته حقوق عمومی که تاکنون ۲۲سال پشت پرده‌های قدرت‌ها و باندهای سیاسی و ثروت را در سطوح ارشد بطور مستقیم تجربه کرده و می‌کنم، این دوره برای مجلس دوازدهم در صحنه سیاست وارد شدم لذا دانش و دیده‌هایم بیشتر شد که در وادی سیاست همه چیز امکان دارد و باید طاقت داشته باشم.

 

دوم آنکه باید بدانم در مدت کوتاه یک هفته تبلیغات در این حوزه بزرگ انتخاباتی بصورت مستقل و لیست‌های یک شبه مقابل کانون‌های ثروت و قدرت مطلقا'' رای نمی‌آورند.

سوم آنکه هزینه تبلیغات بسیار بسیار بالا و نجومی است و فقط مافیای قدرت و ثروت توان پرداخت آن را دارند.

چهارم آنکه پدرخوانده‌های سیاسی و صاحبان ثروت و قدرت که بانیان وضع دردناک موجود هستند شوربختانه در تمامی شبکه‌های رسانه‌ای و اجتماعی و حتی لایحه‌های سیاسی و اجرایی و اجتماعی و قومی و باندی نه تنها نفوذ داشته و زد و بند و فساد می‌کنند بلکه از همین حالا برای دوره‌های بعد انتخابات برنامه‌ریزی کرده و می‌کنند.

خدا قوت بدهد به تمام کسانی که به وضعیت موجود اعتراض داشتند و با نامزدی و حضور خود در انتخابات سعی کردند فرمان رهبر معظم انقلاب را پیرامون الزام رای ندادن مردم به لیستهای ثروت و قدرت اجرا نمایند تا به نفع مردم و نظام و در جهت اجرای گام دوم انقلاب و منویات امام خامنه‌ای و تمهیدات ظهور منجی عالم بشریت (عج) تغییر ایجاد کنند.

بنابراین از همین الان با برنامه‌ریزی ، آسیب‌شناسی ، طراحی و تشکیل شبکه‌های موازی با یک نام و یک هدف آینده را رقم می‌زنیم.

زبانم الکن و قاصر است، ولی به حکم، لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق، بدینوسیله و از طریق این نوشتار از همه بزرگوران و سروران عزیز و گرامی که به هر نحو و شکل ممکن اعم از دعا، شادباش، پیام، تماس، حضور، دعوت و مشارکت و... مرا حمایت ، تحسین و پشتیبانی فرمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر عرض می‌نمایم، ان‌شاالله توفیق داشته باشم در فرصتهای مقتضی در شادی‌ها و توفیقاتتان جبران زحمات و محبت‌های شما عزیزان را بنمایم. مانا و ماجور باشید‌. 🤲

 

مجددا و بی‌نهایت خدای قادر متعال را شاکر و سپاسگزارم که فرصت حضور و مشارکت در این امتحان سخت را به حقیر و شما سروران عزیز و گرامی عطا فرمود‌.

 

مانده‌ام بر سر پیمان وطن، تا به سامان برسد جان وطن🇮🇷

 

خدایا چنان کن سرانجام کار؛ تو خوشنود باشی و ما رستگار. 🤲

 

دلسوخته نظام، انقلاب، شهدا و حامی راستین مردم- باتجدیداحترام

ارادتمند و دعاگوی شما:

مهدی یزدیان

نامزد حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

مطابق با ۲۳ شعبان المعظم ۱۴۴۵

  • خالدنیوز خالدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی