خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

 

🔰پیام رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم شریف نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی بمناسبت دوم اسفند سالگرد پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی  

به نام خداوند بخشنده و مهربان
🔹مفتخرم در اولین سالگرد حماسه کم نظیر دوم اسفند ۹۸ و تحقق حضور حداکثری مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه نطنز و قمصر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ،  مراتب تقدیر و سپاس خود را به پاس انتخاب اینجانب به عنوان برادر و خادم کوچک شما در مجلس شورای اسلامی ابراز دارم .


🔸 برخود لازم می دانم درگذشت جمع زیادی از همشهریان عزیزمان را در کلیه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه که در طول یک سال گذشته بر اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست دادند تسلیت عرض نمایم . 
ضمن دعوت همه به رعایت پروتکل های بهداشتی و تشکر ویژه از پرسنل خدوم و فداکار بخش بهداشت و درمان ، برای ملت عزیز ایران به ویژه مردم شریف حوزه انتخابیه ، آرزوی صحت و سلامتی از درگاه خداوند منان مسئلت نمایم‌.
🔻تعبیر بزرگوارانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... امام خامنه ای ( مدظله العالی) از مجلس یازدهم به عنوان مجلس جوان انقلابی و مراتب تمجید معظم له از این مجلس در روزهای آغازین فصل خدمت ، رسالت تک تک نمایندگان را در خدمتگزاری به مردم و تحقق منویات رهبری نظام سنگین تر کرده و امیدوارم با همراهی و همدلی همه شما عزیزان ، نخبگان ، فعالان سیاسی ، علمی ، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اهالی محترم رسانه در سطح حوزه انتخابیه بتوانم با ایفای این مسئولیت خطیر رضایت همه شما عزیزان را کسب نمایم.


🔹گرچه شروع دوره نمایندگی اینجانب از خرداد ماه سال جاری در کوران ویروس کووید 19 و تحریم های ظالمانه آمریکا و شرایط سخت اقتصادی کشور و مواجهه با انباشت مشکلات و مطالبات منطقه ای همراه بود ،  اما اینجانب همچنان که از ابتدا با شما عهد بسته بودم در عمل به وظایف نمایندگی با تاکید بر اصول عدالت جغرافیایی در سه منطقه نطنز ، بادرود و قمصر و پرهیز از هر گونه نگاه منطقه ای ، پیگیری مطالبات به حق مردم به ویژه مشکلات خانواده های معظم شهدا ،  ایثارگران و اقشار ضعیف و محروم ،  ترجیح منافع و مصالح عمومی بر منافع فردی و جناحی ، استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و نخبگان جوان منطقه ،  ایفای نقش ملی نمایندگی ملت ایران در تقنین و نظارت بر امور بر اساس قانون اساسی و پاسداری از اسلام، انقلاب ، خون شهدا و منویات رهبری در چند ماه گذشته با جدیت و صداقت عمل کردم. 


🔸خوشبختانه یک سال پس از  انتخاب شما عزیزان و ۸ ماه فعالیت رسمی در مجلس شورای اسلامی مفتخرم در حد توان و شرایط کشور در استیفای حقوق شما عزیزان اهتمام ورزیده ام.


🔻 پیگیری ویژه تکمیل 10 کیلومتر نهایی جاده بادرود- کاشان، اخذ کمک ها و مساعدت های ویژه در زمینه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی نطنز ، بادرود و قمصر ، پیگیری مشکلات بخش کشاورزی و صنعتی در راستای اشتغال پایدارو جهش تولید ملی با توجه به حساسیت دوران کرونا ، دعوت از مدیران ارشد کشوری و استانی در حوزه انتخابیه برای رسیدگی به مشکلات و اخذ مساعدت های لازم، ملاقات با وزرا و مدیران ارشد  کشوری و استانی به منظور پیگیری مطالبات و مشکلات مردم حوزه انتخابیه، ارتباط و تعامل مستمر و چهره به چهره با آحاد مردم حوزه انتخابیه به صورت هفتگی و ماهانه در بخش های مختلف ، پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام ،  گوشه ای از اقدامات این چند ماه بود که می تواند نوید بخش روزهایی شیرین تر و فردایی روشن تر برای حوزه انتخابیه باشد. 


🔹با افتخار به اطلاع می رسانم با حضور مستمر و مستقیم در کلیه شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، مشورت و نظرخواهی از مسئولان، مدیران و کارشناسان مربوطه، پیگیری از مراجع عالی و رصد دقیق مسائل و مشکلات در چند ماه گذشته، بستر مناسبی برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت اداری، اقتصادی، و توسعه ای حوزه انتخابیه صورت گرفته که آثار و دستاوردهای آن در ماه های آینده بر همگان آشکار خواهد شد. 


🔻در پایان بار دیگر از حضور غرورآفرین مردم شریف حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حسن اعتماد به اینجانب و همراهی همه شهروندان به ویژه فعالان سیاسی ، اجتماعی و اصحاب فرهیخته رسانه کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و برای همگان موفقیت، سلامتی و سربلندی آرزومندم .

خادم شما 
رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم شریف نطنزو قمصر در مجلس شورای اسلامی 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی