خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

مشکل فاصله خدمتی دانشسرایی ها حل شد .

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ق.ظ

با سلام و احترام

        🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷

به حول وقوه الهی مشکل فاصله خدمتی دانشسرایی ها حل شد .
( تبریک به خانواده بزرگ دانشسرایی های سراسر کشور )
دیروز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴  به پیشنهاد معاونت قضایی (جناب آقای محدث) در سالن ولایت دیوان عدالت اداری جلسه ای راس ساعت ۱۰ با حضور افراد زیر تشکیل گردید :

نمایندگان دیوان عدالت
۱_جناب اقای دکتر مولا بیگی ( معاون بازرسی و نظارت دیوان )
۲_جناب اقای دکتر محدث ( معاون قضایی دیوان )
۳_جناب اقای دکتر میرمحمدی ( مدیر کل امور اداری_استخدامی و فرهنگی دیوان )
۴_اقای اسفندیاری ( کارشناس )

نمایندگان وزارت آموزش و پرورش
۱_جناب اقای دکتر اللهیار ( معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت  )
۲_جناب اقای دکتر سلیمانزاده ( رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و تشکیلات وزارت )
۳_جناب اقای دکتر اردستانی ( مدیر کل حقوقی وزارت )
نمایندگان صندوق بازنشستگی
۱_جناب آقای شیرمحمدی ( مدیر کل فنی صندوق  )
۲_جناب اقای اوقانی ( مدیر کل صندوق )
۳_جناب اقای سوری ( کارشناس صندوق)

نمایندگان فرهنگیان:
۱_سرکار خانم خانی ( وکیل )
۲_آقای سید مهدی حسینی ( شیراز )
۳_  اقای توکلی ( ورامین )
۴_ابراهیم احدی ( تهران )

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری محترم شروع شد .
 بعد از تلاوت قران جناب اقای محدت ( معاونت قضایی دیوان ) در مورد موضوع جلسه و مشکل پیش آمده توضیحاتی ارائه نمودند و از تجمع فرهنگیان در مقابل دیوان انتقاد نموده و اظهار داشتند هر مطالبه ای راه قانونی خودش را دارد و باید چهارچوب و راه قانونی آن رعایت شود و این موضوع را حتما به همکاران خودتان منعکس کنید .

_ دفاعیات سرکار خانم خانی بر حسب قانون متعهدین خدمت در آموزش و پرورش مبنی بر عدم استخدام همکاران در سازمان ها و نهاد های دولتی _ عدم تحویل ریز نمره و گواهی نامه _ نداشتن شرایط ادامه تحصیل و سربازی و۔۔
کدام قانون این را می پذیرد که قصور وزارت متبوع برگردن مستخدمین باشد _ به جای ایام بلاتکلیفی باید نام حبس در اموزش و پرورش بر آن گذاشته میشد _ تمام داد نامه های فردی و وحدت رویه تماما له ذینفعان و بر علیه آموزش و پرورش بوده و اینکه عدم اشتغال مستند به فعل آن ها نبوده و اشاره به اعمال ماده ۵۳ که بر اساس رای ۸۱۶ خلاف شرع تشخیص داده نشده است و استناد اشتباه رای ۸۲۵ به رای ۹۳۱.و۔۔۔

_آقای حسینی :توضیح دادند از سن ۱۴ سالگی از خانه دور بودیم ، در محیط شبه نظامی ادامه تحصیل دادیم در بدو شروع فارغ التحصیلی زخم خورده اموزش و پرورش شدیم و تجمع در مقابل دیوان در اعتراض به رای دیوان نبوده بلکه جهت دادخواهی بود واعتراض همکاران درجلوی وزارت به اللهیار، بخاطر سخنان ضدو نقیض ایشان درشبکه ۳بود۔
_جناب اقای توکلی :در مورد کسورات بازنشستگی از همکارانی که بالای ۳۰ سال بودند  تا اسفند از آن ها بازنشستگی کسر نمیشده ولی در فروردین از حقوق انان کسر شده  را به اطلاع حضار رساندند .
_احدی: در مورد اینکه در برخی از استان ها تعیین بدهی ایام بلاتکلیفی صورت نگرفته و باید به نرخ آن موقع محاسبه شود و نه به نرخ روز که مورد قبول صندوق واقع شد ۔
 
_جناب آقای مولا بیگی : الحق و والانصاف دفاع جانانه ای از قشر فرهنگیان کردند که واقعا قابل تقدیر است .

 _دکتر اللهیار ترکمن : از الفاظ همکاران در تجمع در مقابل وزارت خانه گله مند بودند_  بخاطر کمبود نیرو نمیتوانیم حقوق همکاران را ضایع نماییم _ حق مکتسبه باید به شخص برسد و وزارت آموزش و پرورش در صدد احقاق حقوق معلمان است .
_دکتر اردستانی :رویکرد آموزش و پرورش علیرغم تمام محدودیت ها ، تنگناهای نیروی حوزه تعلیم و تربیت در جهت حفظ و تکریم فرهنگیان بوده و منکر حقوق همکاران هم نیستیم و از حقوق فرهنگیان عزیز در راستای قانون دفاع میکنیم و حدود ۴۸۰۰۰نفر ازفرهنگیان با این مشکل مواجه شده اند۔
اقای سلیمانزاده :( رئیس مرکز برنامه ریزی وزارت ) احکام همکاران در موعد مقرر طبق آراء دیوان صادر شده است _ از رای ۸۲۵ برداشت غلط صورت گرفته است _انتظار میرود طبق روال قبل انجام شود و اجرای رای فوق از تاریخ صدور به بعد باشد .
_اقای شیرمحمدی ( میر کل فنی صندوق ) اساس پذیرش در صندوق ،خدمت تمام وقت دولتی است _ اگر حکم کارگزینی همکار توسط وزارت برای ایام بلاتکلیفی صادر شده باشد برای بازنشستگی هیچ مشکلی نخواهیم داشت در صورتی که حتی کسورات بازنشستگی هم پرداخت نشده باشد ، نسبت به احکام ایام بلاتکلیفی تعیین بدهی شده و فقط جریمه دیرکرد توسط افراد پرداخت خواهد شد .
اقای اوقانی :
صندوق بازنشستگی امادگی کامل برای اجرای صورتجلسه را دارد ۔
صورت جلسه فوق  در اسرع وقت به وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی جهت اجرا ارسال خواهد شد .
 

  • خالدنیوز خالدآباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی