خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

رسانه ی جامع شهر خالدآباد

خالدنیوز خالدآباد

شهر زیارتی تاریخی خالدآباد یکی از شهرهای زیبا و کویری بخش امام زاده از توابع شهرستان نطنز می باشد . شهر خالدآباد در جوار شهر بادرود و در 25 کیلومتری شمال نطنز و 55 کیلومتری شرق کاشان واقع شده است . این شهر کوچک , کویری و زیبا اولین شهر در ایران است که گواهینامه ی زیست محیطی یورو 14001 را به خود اختصاص داده است . این شهر هنرپرور که به شهر صدا نیز شهره است هنرمندان بزرگی در عرصه ی موسیقی به ایران و جهان معرفی کرده است . استاد ایرج و استاد مهدی خالدی از مفاخر هنر موسیقی خالدآبادی هستند . وجود بارگاه ملکوتی امام زاده آقا علی عباس در این شهر بر معنویت آن افزوده است . چهل دختران حامی امام زاده خالدآبادی بوده اند و در روایات معتبر نقل شده است که پس از شهادت این بزرگوار در منطقه ی گود ریگ خالدآباد به دستور مامون عباسی , شیرزنان خالدآباد کمرهمت بسته اند تا همچون زنان بنی اسد که افتخار تدفین ابدان مطهر شهدای کربلا را در کارنامه ی خود دارند افتخار تدفین پیکر مطهر امام زاده آقا علی عباس را به کمک مردان رشیدشان در کارنامه ی خود برای همیشه ی تاریخ ثبت و ضبط نمایند . متولیان آقاعلی عباس طایفه ی بزرگی از مردم خالدآباد را تشکیل می دهد که از دو طایفه ی سعیدی و عابدی متشکل است و این خاندان بیش از هزار سال تولیت آستان را بر عهده داشته اند و هم اکنون در این شهر ساکن می باشند . زبان مردم خالدآباد تات نام دارد که قدیمی ترین زبان اصیل ایرانی است . خالدآباد بیش از هشتاد اثر تاریخی دارد که تنها 6 اثر به ثبت میراث فرهنگی رسیده است . تپه های باستانی مسی و ابوذر قدمتی 6 هزار ساله دارند .

طبقه بندی موضوعی خالدنیوز
بایگانی
آخرین نظرات

بسمه تعالی
ان الله لا یغیر مابقوم حتی یغیروا مابانفسهم (رعد 11)
🔹نمایش عظیم حماسه حضور  کم نظیر مردم شریف و عزیزمان در حوزه انتخابیه بار دیگر چهره پرنشاط و پرصلابت مردم منطقه را در معرض قضاوت همگان گذاشت .
آفرین به تلاش و غیرت و حمیت شما مردم همیشه در صحنه و تبریک و شاد باش صمیمانه به همه شما عزیزان و سروران چه آنانی که به من حقیر رای دادند و چه عزیزانی که در سطح حوزه انتخابیه به بنده رای نداده اند. عرصه انتخابات میدان هنرنمایی مردم آگاه و و آزاده ای است که سرمایه پیشرفت و بالندگی امروز و فردای این دیار سربلند است و چه شایسته شما این مهم را به منصه ظهور رسانیدید.
🔹بی شک برندگان اصلی این جشن ملی و پیروز واقعی این آوردگاه ،شما سروران  فهیم و غیور هستید که امنیت ، سربلندی و اقتدار خود را با خلق حماسه ای ماندگار ،ضمانت کردید.
روز رقابت سپری شده و روز رفاقت و همدلی و همکاری فرا رسیده است ، در پیشگاه خداوند متعال با شما عهد می بندم که تمام توان و تجربه و تلاش خود را به کار گیرم تا در مرحله اول  بتوانم به معنای واقعی ،نماینده شایسته ای برای مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی باشم و از تمام ظرفیت های قانونگذاری برای دفاع از حقوق حقه مردم در سطح منطقه و ملی استفاده کنم ودر مرحله دوم ، بتوانم با کمک فرهیختگان و نخبگان بومی حوزه انتخابیه و شما مردم همیشه در صحنه ، زمینه های ارتقاء شاخصه های پیشرفت مدیریت های شهری و روستایی منطقه عزیزمان را در عرصه های مختلف فراهم سازم .
 🔹تهیه طرح کامل و جامعی از اولویت ها و مزایای هر منطقه و راهکار های عملی برای حل مشکلات و معضلات جاریه و اساسی در سر لیست وظایف اینجانب خواهد بود که ان شاالله با هم اندیشی شما عزیزان وسروران  این مهم انجام خواهد شد. و تمام برنامه ها و طرح ها را به سمع و نظر مردم شریف منطقه خواهم رسانید.
 وظیفه خود می دانم از دوستانی که در عرصه رقابت حضور داشتند و سبب گرمی هر چه بیشتر این جشن ملی شدند خالصانه تشکر کنم و فرصت را مغتنم شمرده از آنها برای کمک به سربلندی و شکوفایی منطقه دعوت کنم  و همچنین از تمامی دست اندرکاران و مسوولین برگزاری انتخابات اعم از فرماندار محترم، اعضای محترم شورای تامین ، عوامل اجرایی ، عوامل نظارتی ، انتظامی و امنیتی ،و تمام کسانیکه  که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کردند ،صمیمانه قدردانی نمایم .
ودر پایان دوباره سر تعظیم فرود می آورم در برابر مردم شریف و غیور منطقه ، نخبگان ، فرهیختگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و از تمام کسانیکه با حمایت و راهنمایی های خود سهم ویژه ای را در این جشن و شادی داشتند مراتب تشکر و قدردانی خود را مبذول میدارم و از خدواند بزرگ می خواهم مرا در این فرصت و آزمایش خطیر یاری نماید تا شرمنده محبت های مردم عزیزمان نشوم (آمین یا رب العالمین ) و من الله التوفیق .
                                                                                       با افتخار، خدمتگذار شما
 رحمت الله فیروزی پور  
منتخب مردم حوزه انتخابیه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی